1.شرایط و روش های پرداخت به چه صورت است؟

دو روش برای پرداخت در صفحه تسویه حساب وجود داره روش پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی و روش پرداخت به صورت انتقال کارت به کارت

در روش انتقال به صورت کارت به کارت باید بعد از این که مبلغ مورد نظر را انتقال دادید از طریق فرمی که در صفحه تسویه حساب می باشد ، مشخصات انتقالی را کاملا دقیق ذکر کنید و پس از بررسی مدیر سایت در کوتاه ترین زمان ، به تائید خواهد رسید.

2.شرایط و روش های ارسال به چه صورت است؟

دو روش ارسال کالا داریم :

روش اول : ارسال رایگان از طریق پیک و تحویل محصول خریداری شده در همان روز فقط در شهرستان بندر ماهشهر

روش دوم : ارسال از طریق پست پیشتاز به سراسر کشور ، که 24 ساعت پس از ثبت و تائید سفارش ارسال میگردد و کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک برای خریدار ارسال خواهد شد.

3.آیا لازم است پس از ثبت سفارش تماس بگیرم و اطلاع بدهم؟

خیر نیازی به این کار نیست، سفارش شما به طور خودکار در سامانه ثبت خواهد شد و برای شما پیامک یا ایمیل ارسال خواهد شد.

4.شرایط مرجوع کردن کالا به چه صورت است؟

مرجوعی کالا فقط در صورت معیوب بودن یا مغایرت با سفارش ثبت شده می باشد.(در صورتی که نیاز به مرجوعی کالا باشد ، باید جعبه محصول سالم و بدون شکستگی یا تغییر شکل باشد.)

کالاهایی که شامل گارانتی شرکتی هستند و در مشخصات محصول ذکر شده است : در صورت وجود مشکل باید با شرکت گارانتی کننده تماس گرفته شود.

کالاهایی که فاقد گارانتی شرکتی باشند : به ضمانت خود فروشگاه به مدت یک هفته از ارسال محصول مهلت تست خواهند داشت.

5.پس از ثبت سفارش امکان لغو وجود دارد؟

تا زمانی که سفارش از طریق مدیر سایت تائید نشده باشد این امکان وجود دارد.